Promenad och jogging.

Ledig idag, vilket känns lika skönt som vanligt.

Vaknade tidigt, som vanligt. Frukost och så frågade jag Mats om han ville hänga med på en 5 kilometers morgonpromenad. När vi kom hem igen så hade Maria från Nail Care Center ringt, och meddelat att hon var sjuk. D.v.s ingen nagelvård idag. Vi tar det på söndag istället.

- Bra, sa Mats. Då kan du hänga med ut på min joggingrunda.

Sagt och gjort. Det blev en runda på 7-8 kilometer. Nog med motion för idag. Vi har bjudit två Jessicor på lunch på Bistro Charken idag. Fläskfilé. Gott. Jessica har en kompis på besök, Jessica från Helsingborg. Trevligt att de ville äta lunch med oss. Det blev en shoppingrunda efter det. Nästan för varmt för shopping i denna sommarvärme. Jag lyckades iallafall att få min älskade make att köpa ett par skor. Yipee.....!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0