Läst en bok.

Äntligen har jag lyckats läsa en hel bok. När jag har varit ledig i en vecka har det funnits tid till det. Förr läste jag mycket, men nu är jag oftast för trött för det. Skall försöka börja läsa i min andra nya bok nu här hemma.

Härligt väder ute idag så det var skönt med en promenad. Nu ikväll blev det spinning. Kul även om det inte var min favoritinstruktör.

I morgon börjar det vanliga livet med jobb igen. Får se om det har lugnat ner sig efter julruschen.

Det känns ovanligt lugnt här i kväll. Mats skall snart till jobbet för att jobba natt. Linda har åkt tillbaka till Jönköping, efter att ha varit hemma i en hel månad.

Här kommer lite utsikt från vår balkong på Gran Canaria. Inte helt fel. Rogivande.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0