Träningsfri dag.

Fredag idag igen. Två veckor sedan vi drog på semester. Hualigen vad tiden rusar fram.

I dag blir det en träningsfri dag. Jag tror att mina ben är ganska glada för det. De är lite ömma idag efter alla spinningpass. Men vad gör det när det är så kul att träna.

Det känns bra att tänka på att det är fredag idag. Men innan jag får sätta mig i soffan och pusta ut, så vöntar en arbetsdag, och efter detta ett Maxi-besök. Det är väldigt, väldigt tomt i vårat kylskåp. Handlade bara ett par frukostsaker, när vi kom hem från semestern. Efter det har vi kört ´´Stora Taberaset``. Det behövs liksom ibland. I frysen finns det dock en hel del. Men som sagt var så hittade jag lite roliga saker i Buffé igår. Då tillkom det en del grejor på den redan ganska långa inköpslistan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0