Sommardag.

En härlig sommardag att vara ledig på. Det är bäst att passa på, och njuta så mycket som möjligt.

Förmiddagen spenderades med Nenne på golfbanan. Inget direkt lysande spel, men det är alltid kul.

Tog en löprunda när jag kom hem. Lite väl varmt, men kände mig tvungen. Skönt att ha det gjort.

Ut på stan en tur för att köpa glas. Fick med mig tolv nya hem. Fynd för det var halva priset. Egentligen var det alldeles för varmt för att prova kläder, men jag fick med mig en rosa kavaj, och en långklänning hem. Bra jobbat.

Det känns lite som helg idag, så nu sitter jag på balkongen, och njuter av ett glas vitt. Kanske blir det en tur på stan i kväll?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0