Rea på stan.

Känns inte alls kul att trängas med människor på rea. Men jag måste väl ändå kolla läget lite. Hade iallafall ett paket att hämta.

På rean på Åhlens fanns det en hel del grejer till halva priset som jag kunde ha köpt. Kom dock fram till att jag inte behövde det. I Gränden var det en massa folk, så jag gick mest igenom där. 

Hämtade mitt paket och kände mig nöjd att komma hem utan påsar. Blir nog en tur till på stan. Då bara till ICA.

Känner att mina blåslagna ben mår bra av att röra sig. Mats och jag tog en promenad på förmiddagen, och i morgon hoppas jag på att kunna springa igen.

Nu njuter vi av det sista julpyntet, för snart skall det bort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0