Så grått.

25/12 och så grått. Så trist det ser ut utomhus. Trots detta så behövs det massor med frisk luft. Det har jag sett till att få idag.

På förmiddagen blev det 11,5 km löpning. Slitigt men välbehövligt. Bara bita ihop. Innan löpningen tvättade jag lakanen i tvättstugan. Undra hur många som pysslar med det en juldagsmorgon? Mötte iallafall ingen granne som behövde fundera över om det inte stod rätt till med mig.

Mats jobbade på förmiddagen så jag hade fixat lunch när han kom hem. Rester av julmaten. Typ de enda rester vi har vilket är skönt. I kväll blir det hamburgare med pommes. Det blev en långpromenad på eftermiddagen. Nästan tre timmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0