Tandläkaren.

Det blev till att gå direkt till tandläkaren efter jobbet. Planen var att laga en tand sedan undersökningen för ett par veckor sedan. Naturligtvis hann det lossna ytterligare en bit på en annan tand. Lycklig över att min tandläkare hade tid att fixa bägge idag. Bra att inte behöva gå dit en extra gång.

Bedövad i hela munnen när jag kom hem gjorde att jag inte var så sugen på mat. Tog en tur till gymmet istället. Jag behöver verkligen träna lite styrka i mina axlar. Testade stakmasinken. Oj, så himla jobbigt.

Så det blev en sen kvällsmat i form av varma mackor. Gott. Ny återstår att ta hand om tvätten innan det är dags att sova en stund. Tvättmaskinen gör sitt sista jobb i dag. Tumlaren gav upp för ett par veckor sedan så det blev till att köpa nytt. Vi vill ju ha samma design på både tumlare och tvättmaskin. Och i morgon är det äntligen dags för leverans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0